Cimcif ne demek? Cim cif Nedir? Cim cif Ne Anlama Gelir?


Cimcif ne demek kelimesi için youtube videolarından bir adet paylaştık. O halde cinsellikle ilgili terimleri ve yönelimleri daha iyi bilmek evlilik hayatında daha kolay adapte olur. Cimcif ne demek? Cim cif Nedir? Cim cif Ne Anlama Gelir?

.


YoutubeVideo Sonuçları


Toplum olarak cinsellik konusunda hâlâ yeterli bilgiye sahip değiliz. Bir çok farklı kelimeler mevcuttur bunlardan biri de Cimcif kelimesidir. Cimcif ne demek kelimesi için youtube videolarından bir adet paylaştık. O halde cinsellikle ilgili terimleri ve yönelimleri daha iyi bilmek evlilik hayatında daha kolay adapte olur.

Cimcif ne demek? Cim cif Nedir? Cim cif Ne Anlama Gelir? Terminolojide Son Nokta: CİM - CİF videosu 1961 kere izlenmiş olup 10:45 dakika sürmektedir.

BU VİDEOYA YAPILAN YORUMLAR

Güç TV

Joker usta cemiyette özel üyelik alamıyoruz.Son teklif sitesinde bu ürün tükendi uyarısı veriyor.

Ahmet Emin Doğanözü

cemiyete üye olamıyorum. 1 yıllık vip üyelik veya diğerleri tükenmiş olarak gösteriliyor. Joker bey yardım et.

Sarı Fırtına

Joker sen adamsın bee. 4 aydır seni takip ediyorum ve kendimi geliştirdim. Öz güven olsun, konuşmak, tarz ve giyim, diksiyon, yazı nasıl geçireceğim falan. En çok da kızlarla ilişkilerim düzeldi ( kanalın ana konusu kızlarla ilişkileri geliştirmek olduğu için herhalde) ve daha çok kızla tanışıp, daha çok kızla arkadaş oldum.

Flörtümle başarılı bir ilişki geçirdim. Beni seviyordu ben de onu ama ben hemen sevgili olmak istememiştim. Çünkü flört dönemini uzatmak istedim. ama ne yazık ki benle vedalaştı, sarıldı ve bizim şehirden gitti başka şehire :/ unutmaya çalışıyorum şu an çünkü en sevdiğimşeyi kaybettiğim ve ona sahiptim. Keşke değerini bilseydim daha çok vakit geçirseydim ama yapacak bir şey yok. Yaşanmamışlıkların hayalleri kaldı içimde o kadar.

Luffy Ace

Biri çok ilgi gösterince sıkılıyoruz ilgi göstermeyincede ilgi istiyoruz

Berke Uslu

Joker gmail'e bakar mısın ? Mail attım ama cevap vermiyorsun yanlış bişe mi yaptık anlamadım.

Taha Özdemir

ah bi iyilessem de guzelce yiyisebilsem yaw. eskisehirde evden cikamiyoz kiymetini bilin arkadaslar ben 2gundur cikamiyorum disari(1hafta daha cikamayacagim) hic cikamayacak hastaligi olanlar ne yapiyor acaba...

Hastanede bekleyen insanlari da gordum huzunlu huzunlu. Saglik olduktan sonra keyfini cikarmak lazim guzel ve hos kadinlarla. Kaybedecek bir seyimiz yok (comar mahallesinde set acmiyorsaniz) aksine saglikliysak icecegimiz bol bol bazik vajina suyu var

Dış Mihraklar

Joker, çok doğru bir video olmuş emeğine sağlık. Her zaman pratik yapılmalı fakat ortamda erkek düşmanları da var. Neredeyse her yeri doldurmuşlar.

Artık hiç uğraşasım yok. Sadece kendilerinden soğutuyorlar. Biraz da olsa kızlara karşı önyargı uyandırdı. Daha çok genç bir izleyicin olduğum için abimle paylaşmak istedim. Teşekkürler.

Tнε Gυαяdıαиѕ

ben de ciddi ciddi izliyorum mk fdhfdjkdf

Farhad Asgarov

Abi sesi biraz yukseltirsen montajda sevinirim

Real Life Crazy Man

Bilinçaltın O vites ve Düzene Alışmış Üstadz Düzelirr...

Ta A

Bir şeyi öğrenmekle içselleştirmek çok farklı şeylerdir. Askerde komutana "komutanım" denmesi gerektiğini sorsan ilkokuldaki çocuk bile bilir.

Ama acemi birliğinde birkaç gün hocam diyenleri görmüştür askere gidenler. Zamanla alışırsın. İçselleştirme budur ve yapmadan öğrenemezsin.

Şakir Şalkın

Kıs kıs biraz daha kıs. ? Kulağım patlıyacak mk.

Mahir Bey

Ben kıza direk Mevlana kıskacı ile gidiyorum bişey demiyorlar

SLauGHTeR

Joker bu videondaki maddeyi biraz daha açabilir misin, Bir sohbet videon da? Yalan söylemek kötü değil mi? ?O zaman diyelim bir kızla yatmak istiyoruz. O adıma gelene kadar her türlü ezikliği, yalaklığı ve yalanı söyleyelim ve sonra bununla övünelim. Sağa sola antalım ben bunu kızı siktim diye? Bu mu adamlık oluyor? ?

Semih H

Yarak kürek şeyler ya, her şey de bir yere kadar.

Tyler Durden

Fakbadi nasıl bulunur videosu gelse iyi olur Joker. Yanıta Ekşi Sözlük yazan olursa çekinmem söverim.

GÖKHAN ÇELEBİ

Nefis bir video olmuş. Haberin olsun her videonda sokağa çıkıyorum. Sayende bir çok red ve evet cevabı alıyorum. Her ne olursa olsun başaramasam bile denemek çok güzel geliyor. Yol güzel varmak değil :) (Tabi arada varsak da güzel olur şimdi.)

Only Easy Day was yesterday

9:51 Kalp atışları demeden önce kalça* diyecek gibi oldun joker

Only Easy Day was yesterday

Önceleri internetten lüks araçlara deniz manzaralı evlere çok bakardım Sonra fark ettim ki o evlerde yaşamıyorsak bakmaya gerek yok Hayallerimiz için amaçlarımız için çalışmıyorsak gerçekten de yaşamanın bir anlamı yok

Only Easy Day was yesterday

Hatun istiyorsan gidip kazanmak gerekir Telefonda videolar izleyerek yada sürekli teorik konuşarak olacak şey değil

Muhammed AFACAN

sa selamun aleyküm demek deil mi

oğuzhan demir

Termonoji ne ?

Sabret Sabir

Cinn-Nahh Reis podcast göndermiş izlemek gerekir Edit: " Hacı bir senedir uğraşıyorum, mastürbasyon yaparken tam 31 de boşalıyorum" diyen arkadaş, senin amina koyayim yine geldin aklıma hdjdjajsj Edit-2: Abi bu terminoloji olayı, bence durumun farkına varabilmek için iyi. Hani bazen birşey olur, " Ne oldu amk ? " dediğimiz yerin niteliğini isimlendirmek gibi bence. Yararlı, ama fazla takılmak yarak küreğe düşmek olur. Evet, Joker abi de benzerini söyledi. Edit-3: Dokunmak güzel şey be :) Yaşadığını hissettiriyor, yaratanın en güzel hediyelerinden birisi işte


YoutubeVideo Sonuçları


Tv Yayın Akışı - Atv Yayın Akışı - Star Tv Yayın Akışı - Showtv Yayın Akışı - Fox Yayın Akışı - TV8 Yayın Akışı - Trt 1 Yayın Akışı - Tv100 Yayın Akışı - Cnn Türk Yayın Akışı - Habertürk Yayın Akışı - Halk Tv Yayın Akışı - Ülke Tv Yayın Akışı - Ntv Yayın Akışı - Tvnet Yayın Akışı - Trt Çocuk Yayın Akışı - Yaban Tv Yayın Akışı - Beinsport Yayın Akışı- Fb Tv Yayın Akışı - Gs Tv Yayın Akışı - A2 Tv Yayın Akışı - Anews Yayın Akışı - 360 Tv Yayın Akışı - Cartoon Network Yayın Akışı - Trt Spor Yıldız Yayın Akışı - Trt Kurdi Tv Yayın Akışı - Tele 1 Tv Yayın Akışı